maandag 20 februari 2012

Music is my life

Hou je ook zo van muziek? Dan heb ik een geweldige tip. Op Youtube hebben 'The PianoGuys' geniale nummers ge-upload. Eigen nummers, covers of solo's.

Mijn lievelingsnummers:
To The Summit, Jon Schmidt.
Dit is een duet met saxofoon en piano. En heel toevallig speel ik allebei deze instrumenten. Het is een geniaal nummer. Zo mooi & knap samen en alleen!
Without You, Cover van David Guetta.
Dit nummer is gecovered met onder andere cello, piano en zang. Ik ben helemaal niet van de strijkinstrumenten. Maar dit is wel geniaal gedaan.
Pirates of the Caribbean, Solo van Jarrod Radnich.
Pirates of the Caribbean. Wie kent de film niet? Deze solo is echt 'amazing'. Hoe snel & hoeveel deze man met slechts 2 handen doet. Ik kan hier alleen maar over dromen dat dit me ooit gaat lukken.
Als laatste, Michael meets Mozart, Jon Schmidt.
Dit nummer is zo gaaf gedaan. Ze mixen verschillende stylen op een waanzinnige manier. Van Michael tot Mozart. Het is eigenlijk niet met woorden uit te leggen hoe gaaf. Ik zou zeggen, luister het zelf!

Mocht je deze nummers ook zo mooi vinden, luister ook de andere nummers!
En nee, ik krijg geen geld dat ik reclame voor ze maak;) Ik wil deze muziek jullie niet onthouden!;)

Liefs, Elisa.

Geen opmerkingen: