woensdag 22 februari 2012

Verjaardagen.


Verjaardagen. Leuk, dat zeker. Maar om cadeautjes te verzinnen, dat is altijd een hele opgave.


Mijn vriendinnetje is ook jarig. Maar wat moet je, na ruim 10 jaar, nog voor elkaar kopen? Elk jaar wil je eigenlijk een origineel idee verzinnen, omdat je bij een goede vriendin niet met een DA-bon aan kan komen. Niet dat hier iets tegen is, absoluut niet. Maar zeg nou zelf: on-origineler kan het haast niet!
Dit jaar ben ik, vond ik zelf, wel creatief aan de slag gegaan. CD'tje met 'onze' nummers & een fotoalbum met momenten uit ons leven. Misschien idee'tje als je zelf ook nog op zoek bent..


Maar nu het grootste probleem.
M'n trainer is binnenkort jarig. Met het team willen we dan wel wat leuks voor hem kopen. Maar wat moet je voor een man van ruim 40 kopen? Een drankpakketje zal hij zeker op prijs stellen, maar dat is ook een beetje afgezaagd. Het kan er best bij, maar ik ga niet als enige alleen maar drank geven! Ook moet ik eerlijk bekennen dat ik hem niet heel goed ken. Eigenlijk ken ik hem van 1 kant. Alleen de korfbalkant. Maar dan is het ook nog ff lastig om iets te verzinnen! 
Dus als jullie ideeën hebben, kom maar op! Graag reacties!


Liefs, Elisa

Geen opmerkingen: